energy it is real

Andreea Bălan, pe coperta revistei Felicia

03.12.2010 19:20

 

Toate acestea le veţi găsi pe coperta revistei Felicia, care o prezintă pe Andreea Bălan sub genericul “Acum mi-am găsit drumul”.

Cântăreaţa-dansatoare vorbeşte despre schimbarea făcută pe plan muzical odată cu lansarea piesei Trippin’:

“Mi-am dorit o melodie care să fie difuzată pe radio şi care, normal, trebuia să fie în tendinţe. Keo mi-a compus <Trippin>, apropiată de ceea ce făceam deja în muzică, dar care a adus şi ceva nou. Regizorul Alex Ceauşu a venit cu ideea de a fi un videoclip de vară, filmat la mare, pe plajă, în costume de baie. Am mers în Corfu, cu toată trupa mea de dansatori, unde timp de o săptămână am filmat în şapte locaţii. Am dorit ca acest videoclip să fie o continuare a celui din 2007, <Prinde-mă, aprinde-mă>, unde am vrut să arăt că m-am maturizat.”

Pe mine unul nu m-a convins că s-a maturizat. Când mă uit la coperta Felicia văd aceeaşi puştoaică ca acum zece ani.

© 2010 All rights reserved.

Creați un site gratuitWebnode